tiistai 21. toukokuuta 2013

Kirjoittamalla onnellisemmaksi


Olen taitava kirjoittaja. Pitäisikö minun olla taidostani ylpeä? Ei. Minun on oltava taidostani kiitollinen. Minun on oltava kiitollinen siitä, että olen Luojaltani saanut tällaisen taidon.

Kirjoittaminen antaa elämälleni paljon arvokasta sisältöä. Se on intohimoinen, mielekäs harrastukseni. Ei minun silti kirjoitustaidostani kannata ylpeä olla vaan kiitollinen. Minun on arvostettava jokaista niitä hetkeä kun saan kirjoittaa.

Ja miksi ylpeillä ihmisille taidollani? Mielummin toivon, että moni muu ihminen löytää elämäänsä samanlaisen intohimoisen harrastuksen. Se tuo onnellisuutta.

Ei harrastuksen tarvitse kirjoittaminen olla, se voi olla kokkaaminen, kitaran soittaminen, laulaminen, luonto tai urheileminen. Tärkeintä on, että sellainen mielekäs harrastus olisi monella ihmisellä. Se on onni ja autuus.

Kirjoittaminen on vain siitä hyvä harrastus myös, että intohimon lisäksi kirjoittamisen avulla voi purkaa mieltään. Kirjoittaminen on kuin terapiaa.

Kirjoittamalla voi käydä läpi huoliaan, murheitaan ja helpottaa mieltään. Ja senkin vuoksi kirjoittamalla voi mielensä saada onnellisemmaksi.


  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti